Alles voor de views
Alles voor de views
Alles om jouw bedrijf op de kaart te krijgen.
Met het hoofddoel om meer klanten te laten kennismaken met jouw onderneming.
Hoe krijg je views?
1. Hoe uitgebreider je jouw beschrijving maakt hoe meer klanten van jouw bedrijf willen weten.
Zorg ervoor dat de eerste 100-200 woorden pakkend zijn zodat ze snel verder lezen.
2. Zorg ervoor dat klanten gemotiveerd worden om actie te ondernemen.
Bedenk een pakkende tekst die naar jouw website doorlinkt.
3. Beperk de informatie tot max 500 woorden
Het is goed om uitgebreid informatie te geven maar zorg dat het niet te word.
Kies bijvoorbeeld voor een korte beschrijving van iets en laat ze dan de rest lezen op jouw website.
Dan kunnen ze kiezen of ze het willen lezen of dat direct wat willen bestellen.
4. Verdeel de aandacht voor jouw product en de beleving hiervan.
Hiermee bedoelen we dat je niet moet door ratelen van koop dit koop dat.
Kies voor een juiste verdeling tussen promotie en de beschrijving van jouw product
5. Dit is een optionele tip. Afhankelijk van je branche kun je kiezen om een video te maken.
Een korte video onder de 3 minuten waarin jouw product extra onder de aandacht wordt gebracht.
Met natuurlijk de beste eigenschappen uitvergroot.
Dit is vooral handig wanneer je producten verkoopt bij diensten is het effect wat minder.
Influencers
Een influencer heeft vaak duizenden volgers en wanneer je deze inhuurt heeft hij dus een groot bereik.
Meestal vragen zij een eenmalige bijdrage waardoor je niet aan maandelijkse kosten vast zit.
Het grote voordeel hiervan is dat als er video wordt gemaakt deze op Youtube blijft staan en dus altijd klanten kan blijven lokken.
Maar ook een artikel op een blog rijpt hoe ouder het word dus dit kan ook voor klanten over een aantal jaar nog zorgen.
Je moet het zien als een goede kaas hoe rijper hij word hoe meer het oplevert.
Jij als ondernemer kan bijvoorbeeld een influencer jouw product laten promoten.
Maar vaak is het effectiever om ze juist een review video of blog te laten maken.
Dan weten de potentiële klanten ook dat het product getest is en daadwerkelijk werkt.


Volgers kopen
Laat zien dat jouw onderneming bestaat en koop tijdelijk wat volgers zodat mensen denken dat jij populair bent.
Hou het wel zo natuurlijk mogelijk en koop er bij voorkeur niet meer dan 1000.
Een bedrijf wat net opgestart heeft met 1 miljoen volgers wekt geen betrouwbaarheid bij potentiële klanten.
Sterker nog dit schrikt klanten af en ze vertrouwen het niet omdat ze dan wel kunnen raden dat je volgers gekocht hebt.
Bekijk goed de reviews van bedrijven die volgers aanbieden.
Wanneer ze geen reviews hebben op het internet proberen ze vaak de boel op te lichten.
Dit wil je natuurlijk niet hebben want het kost toch een aardig zakcentje.
RECENTE BERICHTEN

De voordelen van een samenwerking met een marketing bureau
Heb je wel eens overwogen om een marketing bureau in te schakelen? Er zijn veel voordelen aan verbonden. In dit blogartikel bespreken we er enkele.

Interessante online marketing diensten voor MKB organisaties
MKB organisaties hebben tegenwoordig veel keuze uit online marketing diensten. Zo zijn er verschillende manieren om beter gevonden te worden in zoekmachines, en kunnen leads

Wat doet een social media bureau
Wil je meer weten over wat social media bureaus doen? Lees dan dit blog artikel. Wij gaan dieper in op de werkzaamheden van een social

Hoe kan ik de voedselveiligheid verhogen in mijn horeca zaak?
Het is belangrijk als horecazaak om je bezig te houden met de voedselveiligheid binnen je horeca zaak. Een bedrijf dat je hierbij kan helpen is
Meer comfort in huis met elektrische zonwering
Wonen mag ook genieten zijn. Je eigen huis is een plek waar je tot rust kunt komen, helemaal jezelf kunt zijn en tijd door zal

Het toepassen van Online marketing data in jouw bedrijf
De wereld digitaliseert in grote maten, vele bedrijven zijn nu online beschikbaar voor cliënten. Dit is zeer handig voor iedereen, maar wat wel kan tegenvallen